Featured Designer + CU Grab Bag + freebie

Monday, September 8, 2008

FEATURED DESIGNER

I have a lot of news this week. First of all, I'm the featured designer at TDS (the daily scapper)!!!! Thank you to the nice Alice Koh and Claus Dieter. Want to know me a bit? Read my interview HERE.
You have the chance to win your favorite product of mine. You have to send an email to TDS. The details are stated on the right side of this page under ''What's your favorite''.

J'ai plusieurs nouvelles cette semaine. premièrement, je suis la ''featured designer'' (C'est quoi en français? La designer représentée?) chez TDS (the daily scrapper)!!! Merci aux très gentils Alice Koh et Claus Dieter. Vous voulez me conaître un peu? Lisez mon interview ICI.
Vous avez la chance de gagner votre produit préféré. Vous devez envoyer un email à TDS. les détails sont inscrit en marge droite de cette page sous ''What's your favorite''.

GRAB BAG

Here it is! My first grab bag! It contains 6 brand new products in my usual style. If you don't know my products, it's the perfect opportunity to try them for a really low price. Yes, you save 84% of the full price!!!

I create all my products at 300 dpi. Some of them are extracted from my photos and some of them are scanned. My products are commercial use and scrap-for-hire friendly.
I don't require any credit.
Generally, no freebies are allowed.
Exceptions: Freebies are allowed with my textures and you can make quick pages.

You may read my TOU here: http://redju-tou.blogspot.com/

Check out this sneak peak:

Image Hosted by ImageShack.us

Inside the bag, you will find:

BotanicalGarden_vol7
Clipped Flowers
Curly Strings
Doodled Buttons
Real Stitches_vol3
Texture Overlays7

Size: 157 MB
Available HERE until September 15th
Disponible ICI jusqu'au 15 septembre

FREEBIE

I prepared a little kit for you. Except for the flowers which are CU products from Candice Wong and MissVivi and Cinnamon Designs' acrylic, everything is by me. I must admit, I think it's a very cute kit! :) If you make layouts, I'll be happy to see them.

J'ai préparé un petit kit pour vous avec mes couleur préférées! À part les fleurs qui sont des produits commerciaux de Candice Wong et MissVivi et l'acrylique de Cinnamon Designs, tout est de moi. Je vous avoue que je le trouve super cute ce kit! :) Si vous faites des pages, ça me ferait plaisir de les voir.

Image Hosted by ImageShack.us

DOWNLOAD THE FREEBIE HERE

Sorry this link is expired. Subscribe to my blog and never miss a freebie again!! :)
Désolé ce lien est expiré. Inscrivez-vous à mon blog et neanquez plus jamais de freebie!! :)

23 comments:

Anonymous

September 8, 2008 at 12:48 PM  

ohhhh il est mignon ce freebie merci beaucoup!!!



abeille

IkeaGoddess

September 8, 2008 at 1:33 PM  

OMG, it's fabulous! I love your newest freebie kit. The color combo is awesome. Thank you, thank you, thank you :-)

Anonymous

September 8, 2008 at 4:23 PM  

Awesome freebie! Thanks!

Fraisinette

September 8, 2008 at 6:02 PM  

Je tiens à te féliciter pour ton entrevue chez TDS, je l'ai dévorée et participé au concours bien entendu...LOL

Tes produits en Cu sont toujours une merveille, alors je vais acheter ton grab-bag, c'est sûr....

Et surtout, merci pour ce joli kit, un vrai délice...

Mouah!

Unknown

September 8, 2008 at 6:11 PM  

This is FAB!!! Thanks for sharing it!

Debbi

September 8, 2008 at 7:45 PM  

I love it! Thank you so much!

Anonymous

September 8, 2008 at 7:47 PM  

love it!!! beautiful! thank you!!

Lorie M Designs

September 8, 2008 at 8:06 PM  

wow! your freebie is very beautiful! love it! thank you very very much! your products are all great too!

Sabine

September 8, 2008 at 10:36 PM  

Superbe, ce sont aussi mes couleurs préférées ;) Merci pour ce kit :)

Anonymous

September 9, 2008 at 12:01 AM  

il est trop beau !! merci beaucoup !
et félicitations pour TDS ! ;)

biz'
Aud

Anonymous

September 9, 2008 at 3:24 AM  

Thanks a lot, lovely freebie !

Mumure

September 9, 2008 at 3:46 AM  

superbe!!!Les couleurs!!!
Merci :)

Anonymous

September 9, 2008 at 4:42 AM  

Wahou !! Il est superbe ce kit ! Et merci pour les crédits, bien que tu n'étais pas obligée !!

Steph

September 9, 2008 at 5:28 AM  

il est superbe merci !

TitanThirteen

September 9, 2008 at 5:48 AM  

Never mind the download, i want the blue handbag that's in the picture! lol

Fraisinette

September 9, 2008 at 8:40 AM  

Je viens de découvrir le contenu de ton Grab Bag et je suis des plus satisfaite, merci Redju....

xashee's corner

September 9, 2008 at 10:05 AM  

i absolutely LOVE your work and thank you so very much for sharing!! hope you have a WONDERFUL day!! :D

maryse

September 9, 2008 at 11:32 AM  

Superbe interview Redju ! J'ai ri en lisant que Monique venait de se faire naturaliser française hihi ! Tu crois qu'elle va devoir déménager en France ? hihi
Félicitation Redju, cet article est vraiment chouette !

Marsha Benoit Connell

September 9, 2008 at 1:43 PM  

I already purchased your grab bag this morning...it is AWESOME! I love your work. Thank you so much for this lovely freebie, too.

Anonymous

September 9, 2008 at 9:12 PM  

Very Pretty! Love the little birdie!

Tetet

September 10, 2008 at 3:31 PM  

Thank you for this freebie!

Anonymous

September 11, 2008 at 2:43 PM  

Superbe freebie ! J'ai fait une 'tite page avec, tu peux la voir sur mon blog si tu veux : http://patchousies.canalblog.com/

Keka

September 18, 2008 at 7:33 PM  

Tks!!!! Beautiful Freebieee!!!