Kit Project 365 and a free quick page

Monday, August 3, 2009

My kit about Project 365 is now in my store at Digital-Crea and is 25% off until Thursday.
It’s never too late to start a project 365! If you want a versatile kit to scrap 365 days of precious moments, this is the right one for you! Bonus: 2 layered templates

Mon kit sur le project 365 est maintenant en boutique chez Digital-Crea et est à 25% jusqu'à jeudi. Il n’est jamais trop tard pour commencer un projet 365! Si vous voulez un kit versatile pour scrapper 365 journées de moments précieux, celui-ci est le bon! Bonus: 2 templates en PSD

















Thank you to / Merci à :



My layout / Ma page



FREEBIE

And a free quick page for you:
Et une page rapide gratuite pour vous:



DOWNLOAD / TÉLÉCHARGEZ


UPDATE June 14th, 2010

Kit is now available at Scrapbookgraphics and quick page can be downloaded for free HERE

10 comments:

digi-boudinette

August 3, 2009 at 5:39 AM  

merci d'avoir choisi certaine de mes pages pour presenter ton kit qui est super au passage

Anonymous

August 3, 2009 at 11:06 AM  

Thank you so much for this Freebie. I want to let you know that I posted a link to your blog in Creative Busy Hands Scrapbook Freebies Search List, under the Quick Page(s) post on Aug. 03, 2009. Thanks again.

TitanThirteen

August 4, 2009 at 1:51 AM  

This is awesome! Thanks :o)

mathildescrap

August 4, 2009 at 2:47 AM  

je l'adore ce kit ! j'ai fait plein de pages avec! il faudrait que je les poste sur DST !
j'adore ta nouvelle déco de blog!

Anonymous

August 4, 2009 at 2:56 AM  

Merci pour tous les freebies que tu nous offres ! :)
annyes59 (www.elwysncrap.canalblog.com)

Fraisinette

August 4, 2009 at 8:03 AM  

WOW!
La décoration de ton blog est sublime et ton ti-dernier....est craquant...LOL

Sans blague!!!

Va faire un tour sur mon blog...;-)

* Lee

August 4, 2009 at 10:08 AM  

What an AWESOME kit!!! Thanks for the qp!

Crys Tom

August 4, 2009 at 4:39 PM  

OMG, very cute kit. Love it. Thank you for the freebie.

Damayanti

August 6, 2009 at 11:36 PM  

I love this kit so much!! Amazing idea and fantastic work as always sweetie!!! I' your fan :)
Hugs!
Iv

Unknown

October 5, 2009 at 7:39 PM  

amazing kit, thank you very much :)